Šiandien perskaičiau oficialų PrestaShop tinklaraštį apie padarytas klaidas migruojant platformą tarp 1.6 ir 1.7 versijų. Džiugu, kad PrestaShop pagaliau patys…
Skaityti daugiau iki 7min. skaitinysDalyvavimas pirmame Shopify meetupe Lietuvoje buvo įdomi patirtis! Dalinuosi įspūdžiais ir mintimis iš renginio: kada Shopify yra tinkamas pasirinkimas ir…
Skaityti daugiau iki 4 min. skaitinysPaskutinius porą metų išgyvenu kažkokį vidinį konfliktą apie tai, kad nustojau rašyti. Rašymas tai dalykas, kuris man visuomet tiek patiko ir nuo ko prasidėjo mano karjera iš esmės. O šiais metais ilsėdamasis Bulgarijoje saulėtame paplūdimyje skaičiuodamas savo jau trisdešimtrečiuosius metus supratau, kad visgi nebeturiu jau ko prarasti. Kaip kad sako TikTok’o reels’ai, jog tavęs ar vienaip, ar kitaip nemėgs ar peiks. Jeigu būsi turtingas, tai sakys, kad ką nors apvogei. Jeigu būsi vargšas, sakys, kad esi tinginys, kuris nieko gyvenime nepasiekė.
Skaityti daugiau iki 7 min. skaitinysMano supratimu įmonės kultūra kaip ta šventoji dvasia, kuri yra visur ir visada. Tik niekas jos nemato ir apčiuopti negali. Įmonės kultūra apjungia misiją, viziją, strategiją. Atsako į klausimą, kodėl mes čia esame ir ko siekiame. Kultūra apibrėžia, kaip tu turi elgtis tuomet, kai nėra aiškių nurodymų ar instrukcijų. O svarbiausia atsako į klausimą, kaip mes visa tai įgyvendiname.
Skaityti daugiau iki 4 min. skaitinysDidžiuojuosi savo mama, jog įskiepijo man nuolatinį siekį meistriškumo (angl. excellence). Šiandien aš esu visiškas buvimo vidutinybe arba angliškai „mediocrity“…
Skaityti daugiau iki 3 min. skaitinysKeista, kad rašau šį straipsnį. Tad iš kur pas žmogų, kuris jau būdamas 16 metų užsiregistruoja vieną pirmųjų Lietuvoje domenų su diakritiniais ženklais Šmaižys.lt po beveik dešimties metų atsiranda kritikos baimė. Ką daryti, kad ją įveikti? Sužinosite, kuo baimė skiriasi nuo nerimo. Kas yra realybė, o kas tikrovė? Aptarsiu savo būdą, kaip įveikti kritikos baimę.
Skaityti daugiau iki 8 min. skaitinysŽmonės neretai nemoka apdoroti ir susisteminti informacijos. Perskaitę įrašą sužinosite, kaip ne tik skaitau, bet ir žymiuosi atrastą naudingą informaciją. Sužinosite, kaip vėliau ją panaudoju stiprindamas įmonės kultūrą, ugdydamas darbuotojus bei kaip geriau įsimenu tam, kad nebereikėtų grįžti prie knygos ateityje dar kartą.
Skaityti daugiau iki 4 min. skaitinysTęsiu praeito savaitgalio įrašo mintį norėdamas ją išplėsti ir iš tikrųjų atkreipti dėmesį į tai, ką norėjau iš komunikuoti. Tiesa,…
Skaityti daugiau iki 4 min. skaitinysProblema, kurią norėčiau šiandien pagvildenti yra samplaika tarp verslo ir startuolio. Dažnai tiek įmonių savininkai, tiek darbuotojai nebeatskiria, jog startuolis iš tikrųjų nėra verslas. Kaip čia taip nutinka, sakysite? Kuo iš tikrųjų skiriasi startuolis arba kam apskritai apie tai kalbėti?
Skaityti daugiau iki 5 min. skaitinysEsu vadovas. Pagal apibrėžimą savo komandos ir įmonės vedlys. Lyderis – išpopuliarėjusi sąvoka pastaraisiais metais, kuri dažnai maišoma ir net pakeičianti vadovo sampratą. Sako, kad kiekvienas vadovas „turi“ tapti lyderiu. O jeigu nėra lyderis – jis prastas vadovas. Bet ar tai tiesa? Ar aš blogas vadovas, jei tik mokausi būti lyderiu? O galbūt niekada tokiu ir netapsiu? Perskaitai LinkedIn srautą besiskundžiančių darbuotojų patirtimis, pasidomi konsultantų tekstais apie tai, koks turėtum būti ir supranti, kad iš tiesų tai tu nevykęs ir pats blogiausias vadovas, kurį galima sutikti.
Skaityti daugiau iki 4 min. skaitinysJeigu praeitais metais darbuotojams dovanojau japoniško viskio, kaip LEAN/TOC ir kt. įprasminimą, jog mūsų „hard“ procesai buvo iš esmės sukurti…
Skaityti daugiau iki 2 min. skaitinysTęsdami naršymą sutinkate su slapukų (angl. cookies) naudojimu. daugiau...
Slapukai (angl. cookies) naudojami sukurti patrauklią ir patogią vartotojo sąsają ir užtrikina geriausią naršymą. Spausdami "Sutinku" sutinkate su slapukų naudojimu šioje svetainėje.