Didesnis dėmesys verslui iš Facebook
Dar vakar rašiau apie naują ir kiek paprastesnę Google AdWords platformą vietiniam verslui, kuris neturi laiko ir noro daug žaisti su skaičiukais, tačiau nori realių rezultatų ir naudos iš interneto reklamos. Šiandien pristatome ir kiek rimtesnį Facebook žvilgsnį į smulkiuosius bei vidutinius verslininkus, kurie galbūt norėtų išnaudoti Facebook marketingo potencialą.
Trumpas, kiek Google filmukus primenantis, video pristatymas pagrindiniame puslapyje supažindina su pačiu Facebook bei jo marketingo galimybėmis paprastam įmonės savininkui. Specialiuose puslapiuose pristatoma kiekviena Facebook galimybė atskirai, tai Facebook puslapiai, reklamos, remiamos „istorijos”, platforma programuotojams ir kūrėjams.
Nors iš esmės šie puslapiai jau seniai dirbantiems su Facebook nieko naujo nepateikia ir neparodo, vis dėlto sveikintinas didesnis dėmesys pačiam verslui ir pagaliau galimybė rasti visą informaciją vienoje vietoje, o ne paslėptą ar kur nukištą prie Facebook programuotojų skilties.
Taip pat ReadWriteWeb pastebi, kad šis žingsnis kiek neįprastas ir pačiam Facebook, kadangi anksčiau vis vien darydavo viską savaip ir į aplinkinius projektus ar galimą konkurenciją apskritai nekreipdavo dėmesio, tačiau portalas pastebi, kad vis didėjanti Google Plus sklindanti žinia verčia kiek sunerimti ir Mark Zuckerberg.