Šiuolaikinis verslas neįsivaizduojamas be sklandžiai veikiančių sistemų, leidžiančių efektyviai valdyti užsakymus, klientų duomenis ir finansus. Deja, ne visos įmonės iš karto pasiekia norimą rezultatą – VVS ir e. komercijos integracija neretai tampa ilgu ir brangiu procesu. Įmonės susiduria su programinės įrangos nesuderinamumu, duomenų sinchronizacijos problemomis ir netikėtomis išlaidomis, kurios ilgainiui gali sulėtinti augimą. Tad kaip išvengti šių kliūčių?
PrestaRock įmonė, kurios įkūrėjas esu, būdama TSM, MS Dynamics 365, Rivile ir 1C oficialūs partneriai, taip pat komanda dirbdama su 9O, EuroSkaita, Agnum, Būtenta, Pragma ir kitomis sistemomis, matome, kad svarbiausias sėkmingos integracijos aspektas – profesionalus planavimas ir aiškus verslo procesų supratimas. Tik tada, kai ERP sistema ir e. parduotuvė veikia kaip viena visuma, galima pasiekti realų efektyvumą: optimizuoti užsakymų valdymą, sumažinti rankinio darbo poreikį ir užtikrinti duomenų tikslumą.
Kiek jūsų įmonės integracijų veikė sklandžiai nuo pat pirmos dienos? Dalinuosi savo ir VVS ekspertų įžvalgomis apie dažniausiai pasitaikančias problemas ir jų sprendimus šiame straipsnyje: https://www.vz.lt/prekyba/2025/02/11/e-parduotuves-apjungimas-su-vvs-kaip-nesuklysti-ir-sutaupyti-563514