Vis daugiau įmonių atsisako tradicinio IT skyriaus ir renkasi išorinius IT partnerius, siekdamos ne tik sumažinti kaštus, bet ir užtikrinti aukščiausios kokybės technologinius sprendimus. Kodėl tai ne tik tendencija, bet ir būtinas strateginis žingsnis? atsakau į šį klausimą kartu su IT vadovais vilkais G. Virkučiu (PayRay Bank), Ž. Kociu (Topo Centras), L. Jančiūnu (Buhaltere.lt), R. Dirgėla (MV Group) ir, žinoma, mano autoritetu M. Strončiku (Altic).

Straipsnyje taip pat sužinosite:

  • 20–30 % mažesnės IT išlaidos – išorinių paslaugų pirkimas leidžia optimizuoti biudžetą ir išvengti papildomų kaštų.
  • Aukštesnė kompetencija – bendradarbiaujant su IT ekspertais, įmonės gauna naujausias technologijas ir inovatyvius sprendimus.
  • Sustiprintas kibernetinis saugumas – IT partneriai užtikrina griežtus duomenų apsaugos standartus ir laikosi ES reikalavimų.

Tačiau kaip užtikrinti, kad išoriniai IT partneriai duos norimą rezultatą, o ne taps kliūtimi verslo augimui? Koks pagrindinis veiksnys lemia sėkmingą partnerystę?

Mano supratimu, svarbiausia – lygios kompetencijos. Jei skirtingi partneriai neturi bendro technologinio ir verslo supratimo, kyla komunikacijos problemų, stabdomi procesai ir didėja kaštai. Kaip mes, „PrestaRock“, sprendžiame šią problemą e. komercijoje ir kokios klaidos gali brangiai kainuoti?

Atsakymą rasite šiame DELFI straipsnyje.


Rašykite komentarą